keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Jumppa juttua



Jumppavaatteissa, Nikea kaikki. Naamaa (vähän uuvahtanutta -ennen jumppaa)
Proteiinipirtelöä (juon sellaisen vaan siloin jos syömisestä on aikaa tai menen aamulla ennen aamupalaa jumppaan.


      

Mulla tulee nyt näköjään näitä jumppapostauksia enemmänkin, ja niitä kuvia. Mulla on näköjään oikein kunnon "pissistely-vaihde" mennyt päälle, sen vaikutelman antaminen ei kyllä ole olenkaan tarkoituksena. Blogissani on tarkoitus pyöriä harrastusteni ympärillä, enkä täällä syntyjä syviä tai synkkiä mieti. Tämä on sitä "jokisessa päivässä on jotain hyvää" (ne synkistelyt puidaan ihan muualla) Saan itse iloa, kun keskityn siihen, mikä tuntuu hyvältä. Pahaa mieltä, - oloa, synkkää ja syvyyttä riittä muutenkin ihan liikaa elämässäni. Joten positiivisia ja minua ilahuttavia asioita.

Että mä niin tykkään ja nautin liikkumisesta. Eilen oli ihan karmaisevan väsynyt olo, uuvutti, silmät ja raajat painoivat ainakin tonnin, huimasi, nukutti.. Olen syönyt aika kauan jo aika vähän (olen laihtunut kesästä noin 8 kiloa -siis ihan tarkoituksella-) ja säännöllinen syöminen välillä unohtuu. Eilen illalla syötyä lähdin kuitenkin jumppaan. Olin tunnin Muokkaus-tunnilla (aerobista ja lihaskuntoa vuorotellen pattereisa) ja sen jälkeen jäin vielä puolen tunnin ohjatulle venyttelytunnille. En venyttele juuri koskaan, yleensä ei mitään kipuja tai jumeja tulekaan, mutta nyt olen ajatellut tehdä tähän muutoksen ja ottaa venyttelytkin mukaan ohjelmaan :) Illalla eilen oli niin ihanan rento ja rauhallinen olo <3

2 kommenttia:

  1. *nauraa*
    Vai pissistelyvaihe?! Kröhöm... jaa, no mää oon varmaan sitten sokea, en nää sellasta.
    Emmäkään koe, että ns. julkisessa blogissa tarvitsisi pärställään kertoa syvällisempiä, enhän minäkään kerro, kuin ''pintaliito'' tekstii - jos joku ei tykkää, ei tarvitse lukea! ^^

    VastaaPoista