maanantai 12. marraskuuta 2012

Kollaasi

Untitled #1



Aivan mahtavan kivan ohjelman löysin täältä, tuolla voi suunnitella omia kollaaseja lempparijutuista ja -vaatteista. Sieltä löytyy kaiken hintaluokan ja merkin vaatteita, ja varsinkin kun allekirjoittaneella ei tosiaan ole mahdollisuuksia (eikä onneksi tarvettakaan:), voi siellä leikitellä eri tyyleillä tai yhdistelmillä. Kirppiksiltä löytää myös yllättävän hyvää tavaraa ja olenkin ollut viime aikoina UFF.n ahkera asiakas. Siellä on tosi laadukasta ja hyvälaatuista vaatetta! Eli omanlaisia kirppisvariaatioita eri tyyleistä. Yksi mun lempparihomma :) Mulla on muutenkin ollut ajatus, että aika vähän on oikeastaan sellaista mitä ei käytettynä löydä, jatkuva ostaminen ja kuluttaminen kn ei mielestäni kovin järkevää ole..

Ostin tänään kyllä uuden laukun, Aleksi 13 sen ihanan O.I.S.n laukun mitä viikonloppuna katselin. Siinä on vähän samaa tyyliä kuin tuossa kollaasin laukussa. Yksinkertainen muoto ja riittävän tilava, ja musta sen pitää olla. Laitan siitä kuvan myöhemmin. Mustat kapeat housut on aika perusosa kaikkea pukeutumista ja tuollainen paksu kaulaliina"tuubi" mulla on joka asun kanssa tätä nykyä. Olen sen Lindexiltä ostanut ja on niin ihana. Muhkea ja lämmin.  Mulla on niitä oikeastaan kaksi, ajattelin, ettei tuo yksi pysy kuitenkaan hyvänä koko talven yli.
Vaalea trenssi / villakangastakki olisi ihana, mutten ole (sopivan hintaista) ainakaan vielä löytänyt. Mutta ehkä alennusmyynneistä. Zarassa tai H&M. llä ei ainakaan ole kivaa tullut vastaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti