perjantai 9. marraskuuta 2012

Shoppailua

Käytiin tässä yksi päivä ostoksilla E.n kanssa, ostettiin kengät ja uusi laturi iPhoneen ja kaikkea muuta pientä kosmetiikkaa (mulle) ja pesuaineita. Inter sportista löytyi hyvät kengät. Mä ihastuin Aleksi 13 yhteen OIS.n käsilaukkuun. Sen mä haluan. En ole pitkään aikaan törmännyt kivan näköiseen laukkuun joka täyttäisi mun kriteerit arkilaukusta. Tuota yhtä Mangosta ostettua laukkua olen raahannut uskollisena mukana jo pitkän aikaa. On ollut yllättävän kestävä ja laadukas, on ollut tosi pitkään käytössä ja olen pitänyt sitä treenikassinakin. En osaa kulkea "varsinaisen" urheilulaukun  kanssa.. Jotenkin en vaan tykkää. Tuo Aleksin laukku oli ihana, riittävän iso, klassinen ja kaunis. Siitä ei löytynyt kuvaa mistään eikä itsekään tullut otettua. Mutta kotiin sen varmasti jossain vaiheessa haen..

Aussien Take the Heat- hoitoainetta ostin, tai hiuksiin jätettävä lämpösuoja se on ja sitä tuli jo eilen testattua, hyvältä vaikuttaa :) Mulla on niin pörröiset, kihartuvat hiukset, että ne todella kärsii lämpökäsittelyistä. En voisi kuvitellakaan käyttäväni suoristusrautaa, se räjäyttäsi varmasti hiusten kunnon aika kamalaksi.. Yleensä kuivaan hiukse isoihin paplareihin käärittynä, ne tekee mun hiuksista suoremmat ja latvoista taipuisat. Muita sarjan tutteita en ole kokeillut vielä. Mutta lupaavalta vaikuttavat..

Jotain uusia jouluvalojakin voisi ostaa, Stokkalla oli aika kivoja.. Ja vaikkei tänä vuonna muuten joulua vieteäkään, kaipaa koti jotain lisävalasitusta ja tunnelmaa kuitenkin..













2 kommenttia:

  1. Joulu on liian ylikaupallista nykyään :( ...tuli vain tuosta siun joulupallosta mieleen ;D

    VastaaPoista
  2. Meillä tulee tänä jouluna kyllä ihanan epäkaupallinen joulu (mistä kirjoittelin tossa aikaisemmassa postauksessa) :)

    VastaaPoista