perjantai 21. joulukuuta 2012

Joulujumpat


 Mä olen nyt joulunalusviikollakin onneksi ehtinyt käymään salilla ja jumpissa, kiitos vähäisen joulustressin ja -kiireiden. Tuolla kuntokeskuksella on ollut erilaisa kamppanjoita, millä ystävät ja perheenjäsenet ovat saaneet käydä kokeilemassai ilmaisiksi tunteja, ja niissä riittää. J. on käynyt tällä viikolla mun kanssa tunneilla, spinningissä ja bodypumpissa. Kivaa. Olen jo pidemmän aikaa puhunut J.tä liittymään tonne jäseneksi myös ja kypsyttelee asiaa. Samoin tyttäreni H. Mä olen hyvä kauppaamaan kuntokeskusjäsenyyksiä, vaikken siitä mitään saakaan, paitsi treeniseuraa ja hyvää mieltä itselle ja läheisille :) Kuntokeskuksella on jo selvästi meno hiljentynyt ja on melko autioita. No, mahtuupa paremmin tekemään ja olemaan, hyvä niin. Mutta eiköhän tästä kohta hiljennytä joulunviettoon täälläkin.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti