keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Jumpjump-jumppaa

 Huomentapäivää,

tänään mulla oli taas sen verran pirteä aamu,että päätin lähteä reippaana tuonne aurinkoiseen ulkomaailmaan (tai siis ainakin sään puolesta..;) ja suuntasin salia kohti. Olen välillä naureskellut, että mä käyn melkeinpä kuin töissä tuolla Fressillä, niin innokkaasti mä sinne aina suuntaan. Se ero tosin vaan, etten töihini todellakaan niin mielelläni suunnannutkaan.. No joka tapauksessa, aamu alkoi spinning- ja jumppatunnilla. Mä olen otttanut viime aikoina tavaksi nuo tuplatunnit, kun tuntuu, etten saa enää yhdestä tunnista jumppaa kerrallaan juuri mitään irti. Jää sellainen olo, että nytkö se jo loppui. Liikuntamäärä on ollut nyt suunnilleen seitsemän-kahdeksan tuntia viikossa. Yhden tai kaksi palautumispäivää pidän, mutta usein huomaan välipäivinäkin käyväni kävelyllä. Vuoden aikana olen käynyt 120 kertaa salilla/jumpassa (salin kirjautumissysteemi laskee käynnit). Kunto on noussut humisten, enkä ole yli vuoteen-puoleentoista ollut kipeäkään mistään kohtaa. Mutta, paljon muuta en sitten jaksakaan. Töissä käydessä en paljon tervettä päivää nähnyt, mutta siitäkin voi vetää omat johtopäätöksensä. Nyt salilla käyminen on oikestaan ainut asia, mitä kodin ulkopuolella teen, joten sen edes jaksan.

Muttta sellasta. Mukaan laitan muutaman aamupöhnäisen kuvan itsestäni, pitää nyt näköjään noita salitaminekuvia taas tunkea tännekin :) Ja salilta muutaman kuvan. Sielläkin joku kerta kuljin väijyen ja koitin ottaa kuvia niin, ettei nissä ketään ylimääräisiä ihmisiä näy.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti